English School

THE MARISTES ENGLISH SCHOOLInterHouse logo

International House, prestigiosa escola d'idiomes a nivell internacional que porta impartint cursos d'anglès i altres idiomes des de fa més de 50 anys a tot el món, organitzarà a partir del proper mes d'octubre l'activitat de l'anglès al centre amb el suport de l'escola, amb Projectes lúdics a primària i Projecte Cambridge a secundària i batxillerat amb la finalitat d'aprovar els reconeguts exàmens de la Universitat de Cambridge.

HORARIS A ESCOLLIR:

  • Infantil P4 i P5 (2h setmanals) 66€/mes

Dimarts i dijous de 14:00h a 15:00h

  • Primària de 1r i 2n (2h setmanals) 66€/mes

Migdia: Dilluns i dimecres al 13:00 h 14:00h

Tardes: Dilluns i dimecres de 17:15h a 18:30h

  • Primària de 3r i 4t (2h setmanals) 66€/mes

Migdia: Dilluns i dimecres al 14:00h 15:00h

Tardes: Dimarts i dijous de 17:15h a 18:30h

  • Primària de 5è i 6è (2h setmanals) 66€/mes

Dilluns i dimecres al 13:00h 14:00h

  • Secundària de 1r a 2n de la ESO (2h setmanals) 85€/mes

Dimarts i dijous de 17:30h a 18:30h

 

* DESCARREGAR PDF

* DESCARREGAR INSCRIPCIÓ

 

METODOLOGIA

  • Llenguatge implícit per exposició.
  • Manipulació de textos.
  • Adquisició de vocabulari vía chants, jocs, canços, TPR (resposta total física).
  • Treball en grup.
  • Enfocament comunicatiu.
  • Student-centered classroom (classe enfocada a l’alumne).
  • Complementem, augmentem i introduïm.

OBJECTIUS A LLARG TERMINI

  • Promoure la motivació des de l’edat d’Infantil.
  • Construir la naturalitat de la percepció de l’anglès.
  • Aprendre la llengua d’una manera natural.
  • Desenvolupar hàbits independents de l’estudi.
  • Activar la curiositat.
  • Desenvolupar el costum de treballar en una classe student-centered (centrada en l’alumne).
  • Desenvolupar les habilitats motores gruixudes i fines.
  • Avaluació contínues.

PLANTEJAMENT DE LA PROGRAMACIÓ

  • Identifiquem les necessitats cognitives de l’edat y la varietat en l’espectre de les habilitats d’aprenentatgeIdentifiquem les necessitats lingüístiques de l’edat.
  • Identifiquem les necessitats pròpies del grup.
  • Identifiquem les necessitats particulars dels alumnes en casos específics.
  • Ens referim al feedback que ens brinden els mestres en relació a la reacció dels alumnes envers al material.
  • Valorem els punts de vista i opinions de les famílies.

 

CERTIFICACIONS OFICIALS PER ESTUDIANTS

 

cambridge logo

Platinum

nivells angles

cambridge english