• 1

Llibres2017-18

St. Marcel·lí a l'escola!

StMarceli2017

El passat dimarts va ser un dia molt especial  per a tots nosaltres, família marista. Com cada any, el 6 de juny, vam celebrar St. Marcel·lí, el fundador de les nostres escoles.

Vam iniciar la jornada al patí amb un moment de reflexió i pregària en què vam gaudir una estoneta per poder pensar en aquell somni que havíem pogut fer realitat al llarg de l'any. Animant-nos també a seguir somiant, tal i com va fer Marcel·lí al llarg de la seva vida.

Durant tot el dia, els alumnes de l'escola, des dels més petits als més grans, vam realitzar diverses activitats lúdiques. Els nens i nenes de Infantil i Primària vam tenir la oportunitat d'anar a diferents paradetes on les nostres famílies ens tenien preparats jocs d'allò més divertits. Vam afaitar globus, vam poder-nos maquillar les cares de maneres molt originals, vam formar part d'un futbolí gegant... I moltes altres coses. Els més grans de l''escola també vam gaudir d'activitats que no fem normalment. Vam practicar esgrima, escalada, ping-pong, vela...

A la tarda, aprofitant la caloreta que feia, vam poder gaudir de la ja tradicional xeringada i jocs d'aigua. Grans i petits vam acabar ben xops!!!

Una cop acabat l'horari escolar, vam celebrar una missa on ens vam trobar infants, joves, antics alumnes, monitors/es, mestres i professors, personal d'administració i serveis... per tal de compartir entorn la taula el somni de Marcel·lí.

Ja tenim ganes de que arribi el 6 de juny de l'any vinent!

Moltíssimes gràcies famílies!! Sense vosaltres  no hagués estat possible una cel·lebració tan sonada!!

Galeria d'imatges

Descoberta d'Arenys a PRI4

Arenys4PRI

Els nens i nenes de 4rt ja hem acabat el nostre projecte interdisciplinari. Hem après moltíssimes coses sobre Arenys. Per fer-ho vam visitar el poble, vam preguntar a habitants d'allà, vam visitar diversos museus i edificis coneguts i finalment vam realitzar una guia turística. A més d'aprendre un munt de coses, ens ho hem passat d'allò més bé.

Mireu, mireu...

Acte Acadèmic Batxillerat

GRADUACIO-0479

Finalment ens graduem, i donem per acabada la nostra etapa escolar, que ha ocupat pràcticament tota la nostra vida. Al llarg de tots aquests anys ens hem format acadèmicament, però sobretot ens hem format com a persones, la majoria de nosaltres d’acord amb els valors maristes que els professors ens han donat a conèixer. A partir d’ara haurem de posar en pràctica tot el que hem après durant aquests anys, haurem de prendre decisions cada vegada més importants, i haurem de fer front a nous reptes i a noves responsabilitats.

Llegeix més:Acte Acadèmic Batxillerat

V Festival de Cine Maristes Champagnat

oscars2017

El 25 de mayo se celebró en la Sala de Actos del colegio la Gala de los Óscars del V Festival de Cine Maristes Champagnat. Después de una aventura de cine que ha durado todo un curso las productoras formadas por los talentosos alumnos de 4º de ESO han visto recompensados sus esfuerzos. Doce productoras han presentado este año sus películas. Todas ellas han realizado un cortometraje fantástico. Los alumnos y alumnas de cuarto han demostrado dotes artísticas y creativas sin excepción. La fiesta que han organizado para la entrega de los Óscars ha sido un éxito, nos han brindado unas horas maravillosas llenas de entretenimiento y expectación. ¡Gracias a todas las personas –alumnos, familias, profesores y personal no docente de la escuela-, que habéis colaborado en el Proyecto de Comunicación y habéis hecho posible el V Festival de Cine! ¡Enhorabuena a todos y felicidades a los galardonados con los Óscars!

Llegeix més:V Festival de Cine Maristes Champagnat

Esmorzars a la Comunitat Marista

Comunitat

Aquest matí, els Germans Maristes ens han convidat a emorzar a la Comunitat per celebrar la proximitat de Sant Marcel·lí, que serà el proper dimarts 6 de juny. A continuació us deixem amb algunes imatges de l'esmorzar de germanor.